Ing. Monika Pavlíčková

Vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor ekonomika služeb a cestovního ruchu. Po absolvování nastoupila na pražský magistrát, se zodpovědností za cestovní ruch v hlavním městě. V roce 1990 přijala nabídku americké softwarové společnosti Autodesk, kde působila až do roku 1997, naposled v pozici Marketingové manažerky pro střední a východní Evropu.
V letech 1997 až 2000 zastávala pozici Channel Marketing Manager společnosti Hewlett-Packard. V letech 2000 – 2004 pracovala jako ředitelka marketingu a komunikací pražského zastoupení společnosti IBM, od roku 2005 je obchodní ředitelkou společnosti Universal Production Partners, jednoho z největších studií filmové postprodukce ve střední Evropě.
Zabývá se marketingem i teoreticky, v roce 1998 vyšla v nakladatelství Management Press její kniha „Taky jsem si myslel, že jsem úspěšněj manažer“, v dubnu 2004 vydalo nakladatelství Ekopress knihu „Praktický marketing“.
V roce 2006 vychází její román „Nádherná rána“.
Od roku 2000 působí také jako lektorka se specializací na marketing a komunikaci, provádí marketingové audity a přednáší. Kromě přednášek a seminářů pro obchodní partnery svých zaměstnavatelů, dlouhodobě spolupracovala se společností Business Tuesday. Od roku 2003 je členkou týmu lektorů Brněnské International Business School se specializací komunikace a marketing. Rovněž dlouhodobě spolupracuje s Manažerským svazovým fondem na programu vzdělávání manažerů.
V letech 2001 a 2003 převzala titul Lady Pro, v roce 2002 a 2003 byla finalistkou soutěže Manažer roku.